מי אתם, מיהם הלקוחות שלכם, אילו הפתעות אתם מציעים להם, מה הסיפור המגניב שלכם ומה המתכון הסודי שלכם לטחינה? קודם כל נחקור את הדברים החשובים באמת.
נפעיל את כוחות העל המיוחדים שלנו במטרה להבין לעומק את המצב הנוכחי ולהגדיר יעדים חדשים. נחפור ברשת, נחפור לכם, ונרכיב תוכנית אסטרטגית מהממת שתשלב פעילות אורגנית ומקודמת ברשתות החברתיות השונות.
עכשיו ניקח את האסטרטגיה שבנינו ונפרק אותה לפוסטים. נכתוב מילים שיכשפו את הקהל שלכם, נפיק עיצובים שיתפסו את תשומת לב האינטרנט, ובאמצעות כל היופי הזה נביא לכם אחלה לידים.
נגביר את התוכן שלכם לרמת אקסטרים כדי לגרום לו להגיע לכל רוכש פוטנציאלי. מומחי הקידום שלנו יטרגטו את הקהל הנכון, יפלחו משתמשים רלוונטיים וידייקו מדי יום כדי למקסם את התוצאות.
מי אתם, מיהם הלקוחות שלכם, אילו הפתעות אתם מציעים להם, מה הסיפור המגניב שלכם ומה המתכון הסודי שלכם לטחינה? קודם כל נחקור את הדברים החשובים באמת.
עכשיו ניקח את האסטרטגיה שבנינו ונפרק אותה לפוסטים. נכתוב מילים שיכשפו את הקהל שלכם, נפיק עיצובים שיתפסו את תשומת לב האינטרנט, ובאמצעות כל היופי הזה נביא לכם אחלה לידים.
נפעיל את כוחות העל המיוחדים שלנו במטרה להבין לעומק את המצב הנוכחי ולהגדיר יעדים חדשים. נחפור ברשת, נחפור לכם, ונרכיב תוכנית אסטרטגית מהממת שתשלב פעילות אורגנית ומקודמת ברשתות החברתיות השונות.
נגביר את התוכן שלכם לרמת אקסטרים כדי לגרום לו להגיע לכל רוכש פוטנציאלי. מומחי הקידום שלנו יטרגטו את הקהל הנכון, יפלחו משתמשים רלוונטיים וידייקו מדי יום כדי למקסם את התוצאות.
הדבר הכי חשוב כשניגשים לשיווק ברשתות חברתיות הוא להבין מי אתם ומה המטרה שלכם. למה? כי עסק שמוכר שוקולד לא דומה בכלל לעסק שמוכר אופניים, ושניהם שונים מאוד מעמותה שעוזרת לילדים. אז נשב איתכם לשיחה צפופה ונבחר את המטרות שחשוב לכם להשיג בעתיד הקרוב והרחוק:
מיתוג העסק: העלאת מודעות לקיומכם כדי שהלקוחות ירצו להגיע אליכם. תהליך מיתוג ברשתות החברתיות מתאים במיוחד לעסקים מקומיים שמוכרים מוצר פיזי או חוויה, ורוצים לבנות תדמית חיובית בקרב הלקוחות. מסעדות, בתי קולנוע, עסקי מזון מהיר, חנויות – נגיע לקהל שלכם ונגרום לו לחשוב עליכם ולרצות להגיע אליכם.
גיוס לידים: בניית קמפיינים ממוקדים שמטרתם להשיג לכם לקוחות חדשים.
גיוס לידים מתבצע באמצעות קידום ממומן, והוא יעניק לכם רשימת טלפונים תכל’סית של לקוחות מתעניינים; לכם יישאר רק להתקשר. קמפיינים לגיוס לידים מתאימים לעסקים שרוצים למכור שירות או מוצר ייחודי: סוכני ביטוח, מורים פרטיים, שירותים רפואיים, יבואני מכוניות, בתי ספר מקצועיים.
כשאנחנו מקדמים את הלקוחות שלנו ברשתות החברתיות אנחנו משנים את חווית הגלישה של הקהל שלהם.
חשבו על הרגעים בהם אתם מתעדכנים באינסטוש או גוללים את הפיד בפייסבוק:
מה תופס את תשומת לבכם? חוץ מהתמונות מהטיול של בת-הדודה בדרום אמריקה, סרטוני חתולים ועוד קצת פוליטיקה, יש בפיד שלכם לא מעט פרסומים של עסקים שונים שמנסים לתפוס את תשומת לבכם.
עסק שיפרסם תוכן רלוונטי לקהל שלו, שיציע מבצעים מיוחדים, שירשים אתכם בעיצוב מיוחד, שיהיה רלוונטי ודינמי, הוא עסק שאנשים ירצו להתחבר אליו. למעורבות ברשתות חברתיות יש חשיבות גדולה גם כדי לשפר את התדמית של העסק וגם כדי להשיג לקוחות חדשים כל הזמן.
הדבר הכי חשוב כשניגשים לשיווק ברשתות חברתיות הוא להבין מי אתם ומה המטרה שלכם. למה? כי עסק שמוכר שוקולד לא דומה בכלל לעסק שמוכר אופניים, ושניהם שונים מאוד מעמותה שעוזרת לילדים. אז נשב איתכם לשיחה צפופה ונבחר את המטרות שחשוב לכם להשיג בעתיד הקרוב והרחוק:
מיתוג העסק: העלאת מודעות לקיומכם כדי שהלקוחות ירצו להגיע אליכם. תהליך מיתוג ברשתות החברתיות מתאים במיוחד לעסקים מקומיים שמוכרים מוצר פיזי או חוויה, ורוצים לבנות תדמית חיובית בקרב הלקוחות. מסעדות, בתי קולנוע, עסקי מזון מהיר, חנויות – נגיע לקהל שלכם ונגרום לו לחשוב עליכם ולרצות להגיע אליכם.
גיוס לידים: בניית קמפיינים ממוקדים שמטרתם להשיג לכם לקוחות חדשים.
גיוס לידים מתבצע באמצעות קידום ממומן, והוא יעניק לכם רשימת טלפונים תכל’סית של לקוחות מתעניינים; לכם יישאר רק להתקשר. קמפיינים לגיוס לידים מתאימים לעסקים שרוצים למכור שירות או מוצר ייחודי: סוכני ביטוח, מורים פרטיים, שירותים רפואיים, יבואני מכוניות, בתי ספר מקצועיים.
כשאנחנו מקדמים את הלקוחות שלנו ברשתות החברתיות אנחנו משנים את חווית הגלישה של הקהל שלהם.
חשבו על הרגעים בהם אתם מתעדכנים באינסטוש או גוללים את הפיד בפייסבוק:
מה תופס את תשומת לבכם? חוץ מהתמונות מהטיול של בת-הדודה בדרום אמריקה, סרטוני חתולים ועוד קצת פוליטיקה, יש בפיד שלכם לא מעט פרסומים של עסקים שונים שמנסים לתפוס את תשומת לבכם.
עסק שיפרסם תוכן רלוונטי לקהל שלו, שיציע מבצעים מיוחדים, שירשים אתכם בעיצוב מיוחד, שיהיה רלוונטי ודינמי, הוא עסק שאנשים ירצו להתחבר אליו. למעורבות ברשתות חברתיות יש חשיבות גדולה גם כדי לשפר את התדמית של העסק וגם כדי להשיג לקוחות חדשים כל הזמן.
©All Rights Reserved to ZINI ZEHAVI 2022