מהם המוטיבים הבולטים של העסק שלכם? אילו שירותים מיוחדים אתם מציעים? מהו האיזור הגיאוגרפי בו אתם פועלים? אחרי שנעשה עליכם דוקטורט, נדע בדיוק מה דרוש כדי לקדם אתכם בגוגל.
עכשיו נושיב את מומחי הקידומים שלנו מול המקלדת לקצת ספורט-אצבעות: נברר מיהם המתחרים שלכם, מהן מילות החיפוש לפיהן כדאי לקדם ואילו שאלות הלקוחות שלכם שואלים את גוגל.
מודעות גוגל הן כמו טבעות יהלום: קטנות וממוקדות מטרה, אבל עושות את העבודה ובגדול. נבחר את המילים, המשפטים והכותרות הנכונות כדי לנסח מודעות גוגל שיעשו עיניים לגולשים שלכם.
נטפל בפרטים הטכניים של הקמפיינים השונים, נבדוק שהמודעות שיצרנו מקיפות את כל תחומי העסק שלכם, נלחץ על הכפתור - והופה, אתם בגוגל. אי אפשר להתעלם מכם.
מהם המוטיבים הבולטים של העסק שלכם? אילו שירותים מיוחדים אתם מציעים? מהו האיזור הגיאוגרפי בו אתם פועלים? אחרי שנעשה עליכם דוקטורט, נדע בדיוק מה דרוש כדי לקדם אתכם בגוגל.
עכשיו נושיב את מומחי הקידומים שלנו מול המקלדת לקצת ספורט-אצבעות: נברר מיהם המתחרים שלכם, מהן מילות החיפוש לפיהן כדאי לקדם ואילו שאלות הלקוחות שלכם שואלים את גוגל.
מודעות גוגל הן כמו טבעות יהלום: קטנות וממוקדות מטרה, אבל עושות את העבודה ובגדול. נבחר את המילים, המשפטים והכותרות הנכונות כדי לנסח מודעות גוגל שיעשו עיניים לגולשים שלכם.
נטפל בפרטים הטכניים של הקמפיינים השונים, נבדוק שהמודעות שיצרנו מקיפות את כל תחומי העסק שלכם, נלחץ על הכפתור - והופה, אתם בגוגל. אי אפשר להתעלם מכם.
עזבו, כמה פעמים אתם מחפשים משהו בגוגל מדי שעה? כן, גוגל הוא החבר הכי טוב שלנו והמומחה המיידי לכל צורך. קידום בגוגל נועד להפגיש בין האהבה הנצחית של כל העולם למנוע החיפוש של גוגל ובין הצורך לתת לעסקים במה פרסומית מוצלחת, וזה עובד ממש טוב.
אם, לדוגמה, העסק שלכם קשור לעיצוב שיער, אנחנו נגרום לאנשים שמחפשים בגוגל “צביעת שורשים נהריה” להגיע ישירות אליכם. אם העסק שלכם הוא בכלל לטיולי כלבים באזור תל אביב, נגרום לאנשים שמחפשים “טיולי כלבים” “מי יטייל עם הכלב שלי” “תל אביב כלבים” לנחות באתר שלכם. מאחר וכולם תמיד רוצים לעשות דברים מהר (גם אנחנו, מודים) ניתן לכם תוצאות צ’יק צ’ק: החל מרגע העלייה לאוויר תקבלו לידים קבועים ורלוונטיים. מזל שאנחנו כאלה חכמים ואדיבים
את מודעות הגוגל נתאים במיוחד לעסק שלכם, כך שכאשר הגולש ייתקל במודעה הוא לא רק יעצור ויקרא אותה, אלא גם ירצה ללחוץ עליה ולבדוק במה מדובר. אנחנו רוצים שתבלטו מעל המתחרים לא רק בזכות המוצרים שלכם, אלא גם בזכות המסלול שמוביל את הגולש עד אליכם.
הפלטפורמה שמשתנה כל הזמן, דורשת גם היכרות עם כמה טריקים ויכולות סודיות: טרגוט קהל דרך המתחרים, פנייה לקהל ספציפי כדי לא לפספס במיקום של הלקוחות שלכם, מחקר מילות מפתח יסודי, ביצוע אי-הכללה של מילים מסוימות, אופטימיזציה של הקמפיינים והרצת מספר מודעות במקביל כדי לגרום למשתמשים למצוא אתכם דרך כל תחומי המומחיות השונים שלכם.
אם בשלב הסקיצה העיצובית עדיין לא קיים הטקסט הרלוונטי, לא מומלץ למקם טקסט אמיתי אחר. הסיבה היא, כי בעת הצגת סקיצה עם טקסט אמיתי קריא, יתחיל הצופה לקרוא אוטומטית את הטקסט, ואם תוכן הטקסט לא רלוונטי לעבודה המוצגת – הדבר יסיח את דעתו מהעיצוב.
©All Rights Reserved to ZINI ZEHAVI 2022